loading...
جوک جون
mehdis2 بازدید : 153 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (1)

یه روز یه اصفهانی رو میگیرن می برن زندان رو میکنه به نگهبان زندان میگه آقا لطفا یه لیوان آب بدید آقاهه محل نمیزاره دوباره میگه حاج آقا لطفا یه لیوان آب بدید باز هم محل نمیزاره. این دفعه میگه کربلایی یه لیوان آب بدید آقاهه میره یه لیوان آب میاره بعد رو به زندانی میگه ازکجا فهمیدی من کربلایی هستم زندانی میگه چون هم کری و هم بلایی !!!

-----------------------------
میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح(ع)وآغاز سال نو میلادی به شما وخانواده محترمتون هیچ ربطی نداره لطفا جوگیر نشین
------------------------------

نی نی که از خواب با می شه جیش داره زنبور که رو گل می شینه نیش داره حاجی که از مکه میاد ریش دارهاین همه که چت می کنی آخر ماه فیش داره
-----------------------------

دو تا مرغ داشتن با هم دردو دل می کردن اولی میگه دیشب تو کیف بچم عکس یه جوجه خروس بیدا کردم دومی میگه کجای کاری خواهر من یه تخم مرغ بیدا کردم
-----------------------------
ترکه مست میکنه میگه من اسبم !!!
--------------------------
یه روز ترکه نوار هوا گوش میکرده نوار که تموم میشه ترکه خفه میشه !!!
--------------------------
تركه میره بیمارستان لهجشو عمل كنه !!!!!!!!!!؟!!!!!!!!!!
-------------------------------------

---------------------------
تركه یك خبر داغ می‌شنوه، گوشش تاول می‌زنه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما انجمن جوک جون را فعال کنیم...!؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 947
  • بازدید ماه : 947
  • بازدید سال : 6,887
  • بازدید کلی : 123,989