loading...
جوک جون

mehdis2 بازدید : 120 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

مرد=خواب+خوراک+کار+درآمد
الاغ=خواب+خوراک+کار
پس:
مرد=الاغ+درآمد
درنتیجه:
مرد-درآمد=الاغ

جا داره از اون دسته دختراني که با جمله
" همه مردها از يه قماشن ""
، منو در رديف ، انيشتن و ابوعلي سينا و رازي و مصدق و اينا
........ قرار ميدن تشکر ويژه داشته باشم ....

مردان از دو نوع خارج نیستند;
یا روی سرشان خالیست ، یا توی سرشان !

تو دانشگاه بودم ناگهان یه پسره رو دیدم یه تلی زده بود به چه قشنگی!!اصن خیلی تلش قشنگ بود!از تل خودم نازتر بود!مسئولین رسیدگی کنین دیگه!تل هارو زنونه مردونه کنید که من دیگه با تل یه پسر حس رقابتم گل نکنه!:‏|‏

 

این روزها دیگه فکر نکنم مشکلی بین پسر و دختر ها مثل:
تو حرف من و درک نمیکنی و
احساسم رو نمیفهمی و
تو به خواسته های من اهمیت نمیدی وجود داشته باشه
میدونید چرا؟
چون هم رفتار و هم ظاهر و هم خواسته هاشون یکی شده تازه آقا پسر ها که کلی از دختر خانوم ها پیشی گرفتن و ما رو خجالت میدن
آقا تو رو خدا وایسید ما جاموندیم خوب. . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما انجمن جوک جون را فعال کنیم...!؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 811
  • بازدید ماه : 811
  • بازدید سال : 6,751
  • بازدید کلی : 123,853