loading...
جوک جون

mehdis2 بازدید : 114 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

ای نگاره در ذهنم ..
ای ندایی در صوتم ...
ای وجودی در کنکاشم ....
به نامت شروع میکنم این آغاز را ای هم نامم , خدایــــــــــم .

همیشه خودتو بنداز تا بگیرنت. اگه خودتو بگیری میندازنت

زندگی قصه تلخیست/که ازآغازش...بسکه آزرده شدم/چشم به پایان دارم...

سعادتی که محکوم به فناباشد" خواب وخیالی بیش نیست""

باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم-- از جان ودل یارم شوی تا عاشق زارت شوم-- من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران-- اول به دست ارم تورا وانگه گرفتارت شوم-----

افسانه هارو رها کن!!!دوریو دوستی کدام است...!این فاصله هان که دوستیهارو میبلعند،تو اگر نباشی دیگری جایت را پر میکند...هه...به همین راحتی...

اون کسایی که جمله ی همینه که هست وبکار میبرن...یادشون باشه همیشه همین نمیمونه...آره عزیزم

دلت راجايي ...حوالي خدا
چهارميخ كن كه بارفتن اين وآن نرود .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما انجمن جوک جون را فعال کنیم...!؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 984
  • بازدید ماه : 984
  • بازدید سال : 6,924
  • بازدید کلی : 124,026