loading...
جوک جون
mehdis2 بازدید : 351 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

بچه داداشم 6 سالشه خورده بود زمین گفتم بیا بوسش كنم خوب شه برگشته میگه : نمیخوام تو زندگی زخم هایى هست كه فقط یه نفر خاص باید بوس كنه تا خوب شه!!! :)))
اینا بچه نیستن که افعین :|


رفتم به مامانم میگم دوست دارم.میگه باز چه گندی زدی که باید جلو بابات جمعش کنم؟
ابراز علاقه هم نمیشه کرد بخدا.
فک و فامیله داریم؟


امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم ، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم : الو ، مامان خوبه ؟ مامانم هم میگه : مرسی همه خوبن شما خوبین ؟ خانواده خوبن ؟ ببخشید بجا نیاوردم !
فک و فامیله داریم ؟


.بابام : میخوام این ترم معدلت ۱۸ بشه !من : باشه ! من این ترم معدلم ۲۰ میشه !بابام : شوخی میکنی… !؟من : خودت سر شوخی رو باز کردی فک و فامیله داریم :


پری شب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده ! ظهرش زاهدان زلزله اومد به بابام گفتم دیدی بهم الهام شده بود ؟میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !! :|
فک و فامیله داریم ؟


به داداشم گفتم لپتاپمو بده . دو مترکلن از هم فاصله داشتیم . دیدیم نه میتونه پرت کنه نه میتونه سُر بده.آخرش گذاشتش روی یه پتو گفت بکِش از اون ور !
فک و فامیله داریم؟

بچه داداشم 6 سالشه خورده بود زمین گفتم بیا بوسش كنم خوب شه برگشته میگه : نمیخوام تو زندگی زخم هایى هست كه فقط یه نفر خاص باید بوس كنه تا خوب شه!!! :)))
اینا بچه نیستن که افعین :|


رفتم به مامانم میگم دوست دارم.میگه باز چه گندی زدی که باید جلو بابات جمعش کنم؟
ابراز علاقه هم نمیشه کرد بخدا.
فک و فامیله داریم؟


امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم ، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم : الو ، مامان خوبه ؟ مامانم هم میگه : مرسی همه خوبن شما خوبین ؟ خانواده خوبن ؟ ببخشید بجا نیاوردم !
فک و فامیله داریم ؟


.بابام : میخوام این ترم معدلت ۱۸ بشه !من : باشه ! من این ترم معدلم ۲۰ میشه !بابام : شوخی میکنی… !؟من : خودت سر شوخی رو باز کردی فک و فامیله داریم :


پری شب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده ! ظهرش زاهدان زلزله اومد به بابام گفتم دیدی بهم الهام شده بود ؟میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !! :|
فک و فامیله داریم ؟


به داداشم گفتم لپتاپمو بده . دو مترکلن از هم فاصله داشتیم . دیدیم نه میتونه پرت کنه نه میتونه سُر بده.آخرش گذاشتش روی یه پتو گفت بکِش از اون ور !
فک و فامیله داریم؟


شوهر دختر خالم یه گوشه خونه لاتی نشسته بود همه بهش خندبدیم بعد دختر خالم بهش میگه بیا از دور خودتو ببین خیلی خنده دار شدی؟!؟!؟!
و
.
من مطمئم حق دختر خالمو خوردن وگرنه الان باید 100% جای انیشتین بود؟!!؟
براش دعا کنین؟خدا هر چی خواستی بهت لایک بده!؟؟!!!؟!؟


پريشب سر میز شام
به داداشم گفتم یه لیوان واسم آب میریزی ؟
گفت: بروبابا! هر چی کار سخته از من میخوای !!!!!
من خودم ازتشنگی دارم ماست میخورم :|


تو اتوبان داریم با 120 تا سرعت میریم خواهرم پشت فرمون بود یه دفعه یه صدای ترکیدن از 600 کیلومتریمون اومده که اصلا به ما هیچ ربطی نداشت بعد خواهره شاهکاره خلقتم میگه نکنه لاستیکه ما بود ترکید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی ما با 120 تا داریم میریم-لاستیکامونم ترکیده-عادی ام داریم میریم-هیچ مشکلی ام نداریم-هنوزم سالمیم؟!؟!؟!؟!
همه اینا از باهوشی خواهرم اب میخوره؟!؟!
یه ماشاا... بگیدچشم نخوره!


شوهر عمم دو هفته میشه باباش مرده , ارث بش رسیده ,از ده اومده تهران, ماشین شاسی بلند گرفته , تو خیابون هر کی جلوش لایی میکشه , میگه " بله دیگه , آدم گوسفنداشو بفروشه , بیاد شهر , ماشین بخره , از این بهتر نمیشه که ":|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما انجمن جوک جون را فعال کنیم...!؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 819
  • بازدید ماه : 819
  • بازدید سال : 6,759
  • بازدید کلی : 123,861