loading...
جوک جون
mehdis2 بازدید : 384 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)


خنگول می فهمه زنش میخواد ازش طلاق بگیره میگه زن نرو،من حامله هستم!!!

 

یه بنده خدا میره رستوران میگه : جوجه دارین ؟

گارسون : آره

میگه : دونش بدین نمیره !

.........

.....

..

.

خنگول می فهمه زنش میخواد ازش طلاق بگیره میگه زن نرو،من حامله هستم!!!

 

یه بنده خدا میره رستوران میگه : جوجه دارین ؟

گارسون : آره

میگه : دونش بدین نمیره !

 

دختر: مامان.من زن این مرد نمی شم!

مادر: چرا دخترم؟ مگه این مرد چه عیبی داره؟

دختر: اون به جهنم اعتقاد نداره مامان!

مادر:تو با اون ازدواج کن، من خودم کاری می کنم که جهنم رو از نزدیک ببینه!!!

 

غضنفر واسه زنش شارژ میخره زنش میگه اینکه شارژ نداره!

میگه: غلط کردی، پس چرا من زدم داشت؟!!!

 

توی این بازی های جام ملت ها حالا که لهستان و اوکراین حذف شدن،

خوبه یه دفه قاطی کنن بگن جمع کنید.برید کشور خودتون بازی کنید !

آی حال میــــده !!!

 

دست دوستم یه گوشی ایفون دیدم حسودیم شد اومدم خونه به مامانم.میگم من یه اپل میخوام؟ ی لبخند مرموز زد! شب که بابام اومد دستش یه پلاستیک سیبه میگه تو فک کردی من وبابات انگلیسی بلد نیستیم!

 

خطرناک ترین جای دنیا کجاست؟

مستراحی که سنگش.خیلی دور از در است و درش هم قفل نمی‌شود

 

 

غضنفر چند متر دورتر از قبری گریه میکرد

ازش پرسیدند چرا نزدیکتر نمیری؟

گفت: مرحوم از فامیلای دورمون بود !!

 

دارم واسه دختر خالم تعریف میکنم میگم:

دیشب داشت یه راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد به یه گله آهو یکی شونو گرفت!

میگه: بقیه چی؟ فرار کردن؟

پـَ نه پـَ موبایلاشونو درآوردن فیلم گرفتن از صحنه واسه بقیه حیوونای جنگل بلوتوث کنن…

 

به غضنفر میگن خیلی آقایی میگه تازه کجامو دیدی !؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما انجمن جوک جون را فعال کنیم...!؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 834
  • بازدید ماه : 834
  • بازدید سال : 6,774
  • بازدید کلی : 123,876